ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין צבאי

    עורך דין לענייני צבא

    בדומה למדינות מתוקנות נוספות שיש בהן מערכת צבאית גם בישראל לצבא יש מערכת משפט וחוקים משלו. עורך דין לענייני צבא הוא עורך דין שמשרת בצבא בעצמו או שהוא עורך דין שהוא אזרח אז יש לו הכשרה והסמכה במערכת המשפט הצבאית כך שהוא יכול לייצג לקוחות שהם קצינים, חיילים, אזרחים עובדי הצבא או אפילו משוחררים שנשארו להם עניינים לא פתורים ממהלך השירות הצבאי שלהם. עורך דין זה יטפל גם במקרים של ביצוע עבירות פליליות על ידי משרתים במהלך השירות הצבאי וחשוב מאד לדעת אל מי לפנות במקרים אלה. מומלץ כמובן לא לעבור על החוק במהלך השירות.

    למידע נוסף וייעוץ מקצועי מוזמנים לחייג 03-6116299

     

    מתי פונים אל עורך דין לענייני צבא?

    עורך דין שעוסק בנושאים שקשורים לשירות הצבאי יוכל לסייע למשרתים שנתפסו מבצעים עבירות פליליות במהלך השירות שלהם וכמובן גם יוכל לייעץ או לייצג בנושאים שקשורים ספציפית לצבא – נפקדות או עריקות, עונשי מחבוש, נושאים כמו השגת פטור משירות או שינוי הפרופיל הצבאי שנקבע למיועד לשירות ביטחון, עורך דין לענייני צבא הוא מי שיסייע לנפגעי הצבא מול אגף השיקול בעת שיבקשו להיות מוכרים כנפגעי פעולות איבה או כנכי צה"ל ועוד. כל מה שקרה בשירות הצבאי, גם אם קרה לפני זמן רב ומתגלה לאחר השחרור מהשירות – צריך להיות מטופל על ידי עורך דין צבאי.

    עורך דין צבאי מומלץ

    החשיבות של הכרות מעמיקה עם חוקי הצבא- התייעצו עם עורך דין צבאי מומלץ

    אין ספק שמדובר באתגר לא קטן ולא בכדי מדובר בעורכי דין מבריקים. עליהם להכיר שתי מערכות משפט שונות שאמנם יש ביניהן לא מעט קווים מקבילים אך יש גם לא מעט הבדלים מהותיים ביניהן, בשל היותו של הצבא מערכת היררכית המבוססת על חובת גיוס ולקיחת חלק בהגנה על המדינה. עורך דין לענייני צבא יידע להבין בנוגע לכל מקרה שקרה איך יהיה הכי נכון להתמודד איתו ולפתור כל בעיה שמתעוררת והוא הדמות המקצועית לפנות אליה.

    משרד עו"ד כהן סטרשנוב הוא הכתובת שלכם לפנות אליה במידה ואתם מחפשים ייעוץ או ייצוג בנושאים משפטיים שקשורים לצבא ולמערכת הביטחון.

    עוד לענייני צבא

    אין זה פשוט להתנהל מול רשויות הצבא ויש לא מעט משרתים או משוחררים שמוצאים את עצמם במצב מאתגר בלי שהם יודעים מה לעשות או איך להתנהל. הדבר הנכון לעשות הוא לפנות כמה שיותר מהר אל עוד לענייני צבא שמכיר את מערכת המשפט הצבאית ויידע איך לסייע בכל מקרה שקורה. יש מקרים שבהם משרתים (חיילים וקצינים כאחד) נחשדים בביצוע עבירות פליליות שנחשבות לחמורות הרבה יותר כאשר משרתי צבא מבצעים אותן, יתכן ויהיה צורך להתמודד עם בקשה או דחיית בקשה שהוגשה לאגף השיקום במשרד הביטחון ויתכן שמדובר בעניינים שוטפים של מיועדים לשירות – קבלת פטור או שינוי פרופיל למשל.

    למידע נוסף וייעוץ מקצועי מוזמנים לחייג 03-6116299

    החשיבות של קבלת ייעוץ או ייצוג מצד עוד לענייני צבא

    חשוב להבין שעורך דין צבאי הוא לא בהכרח עורך דין שמשרת בצבא אלא הוא עוד לענייני צבא, כלומר הוא יכול להיות אזרח בעצמו שמכיר את המערכת המשפט הצבאית ויודע איך מתנהלים גופי הביטחון במדינה. הידע הזה, ביחד עם ניסיון רב יכול לסייע לו לייעץ ללקוחות שפונים אליו ולהציע לכל אחד את אסטרטגיית הפעולה שתהיה הכי נכונה ומתאימה למקרה שלו. מדובר במערכת משפט שונה לגמרי מזו האזרחית, שכן יש בה את ההתייחסות להיררכיה של הצבא ואת החומרה של ביצוע מעשים אסורים. מכאן החשיבות של פנייה אל עורך דין שמכיר את הנושאים האלה ויוכל לייעץ בצורה נאמנה למציאות.

    עורכי דין צבאיים

    פנו אל עורכי דין צבאיים – מול רשויות הצבא לא מתנהלים לבד!

    אין נושא משפטי שפחות מתאים בו להתנהל בצורה עצמאית מאשר נושאים צבאיים. אגף השיקום או מערכת הביטחון הם גופים שיחסית לאזרח הקטן נחשבים למיושנים, שלא לומר כאלה שמתנהלים כמו תאגידים של ממש וחשוב מאד שלצידו של הלקוח יהיה עוד לענייני צבא שמכיר את התחום ויוכל לייעץ ולהגן על האינטרסים שלו. גם היחס אל אותו אדם יהיה שונה כאשר יהיה עורך דין שייצג אותו ויידע איך לפנות בצורה מסודרת.

    במשרד עו"ד כהן סטרשנוב מציעים ייעוץ וליווי משפטיים בנושאים אזרחיים וצבאיים כאחד ומומלץ לפנות כדי לקבל מידע ראשוני בכל נושא שהוא.

    למידע נוסף וייעוץ מקצועי מוזמנים לחייג 03-6116299

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      03-6116299 WhatsApp
      קידום עורכי דין קידום עורכי דין