ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עבירות תכנון ובנייה

    עבירות תכנון ובניה

    חוק התכנון והבניה מתייחס לכל מי שמבצע עבודות או שיפוצים בנכסים שונים בשונה מהמותר ותוך כדי התעלמות מתהליכים שבהם אפשר לקבל אישורים לביצוע הפעולות. בין עבירות תכנון ובניה שנחשבות למוכרות ונפוצות אפשר למצוא, למשל, סגירת מרפסת או פרגולה או הצבת קירוי מעל חנייה. כדי לבצע את הפעולות האלה נדרש לפנות אל הרשות המקומית, לבקש ולקבל אישור אך יש אנשים שלוקחים את החוק לידיים ופשוט עושים את זה בלי לבקש ולקבל את האישור. יהיו מקרים שבהם ביצוע העבודה יפריע למי מהשכנים או המתגוררים בסמיכות ויש מקרים שבהם יהיה צורך לשלם אגרה כדי לקבל את האישור.
    למידע נוסף וייעוץ מקצועי מוזמנים לחייג 03-6116299

     

    מה עושים במקרה של עבירות תכנון ובניה?

    מי שיפנה אל עורך דין שעוסק בתחום של עבירות תכנון ובניה יכול להיות שכן או בעל נכס שבוצעה עבודות כאלה ואחרות שמפריעות לו או שפוגעות בנכס. יתכן ועצם העבודות עצמן יגרום לחוסר נוחות, רעש ולכלוך ולכן לכל הפחות מי שמתגורר בסמוך ירצה לדעת או לוודא שמדובר בעבודות שמבוצעות בהתאם לחוק. עורך הדין יבחן לעומק באילו עבודות מדובר, יוודא שאכן הן בוצעו ללא קבלת ההיתרים הדרושים וגם יבדוק מה המשמעויות או ההשלכות של ביצוע העבודות על אלה שגרים ליד הנכס. עורך הדין יחווה את דעתו המקצועית בנוגע להמשך הדרך המומלצת לדעתו.

    עבירות תכנון ובניה

    החשיבות של ביצוע עבודות בניה על פי החוק

    לא בכדי יש צורך לבקש ולקבל אישורים או היתרים שונים לצורך ביצוע עבודות, שכן תפקידה של הרשות המקומית היא לוודא שכל המבנים עומדים בתקנים הנדרשים וברמות הגימור שהולט עליהן וכמובן שאין שום אזרח שיוכל לקבל עבור עצמו את ההחלטה שהוא מעל לחוק. עבירות תכנון ובניה נתפסות כחמורות ובעייתיות ולכן לא מומלץ להגיע למצב שבו מגיע כתב תביעה או התרעה מעורך דין. הדבר הנכון הוא להתנהל על פי החוק וכמו שמותר לכלל האזרחים.

    נתקלתם בבעיה שקשורה לעבירות תכנון או בניה פנו ל משרד עו"ד כהן סטרשנוב ותקבלו מענה מקצועי מהיר ויעיל על פי הנסיבות הספציפיות של המקרה שלכם.
    למידע נוסף וייעוץ מקצועי מוזמנים לחייג 03-6116299

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      03-6116299 WhatsApp
      קידום עורכי דין קידום עורכי דין