ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עבירות מרמה והונאה

    עורך דין הונאה ומרמה

    הונאה ומרמה יכולות לבוא לידי ביטוי בכל מיני מקרים או מצבים של החיים וחשוב מאד לדעת שמדובר בעבירות פליליות שבתי המשפט רואים בחומרה רבה. המשמעות היא התנהגות לא הוגנת כלפי אנשים אחרים וביצוע של מעשים אלה ביודעין ומתוך כוונת מכוון. עורך דין הונאה ומרמה הוא הכתובת שאליה צריך לפנות על מנת להבין בדיוק במה הדברים אמורים וכמובן כדי לקבל את ההחלטה איך יהיה הכי נכון וכדאי לפעול מבחינה משפטית. חשוב לשטוח בפניו את כל הפרטים אודות המקרה המדובר (או המקרים) ולקבל ממנו את חוות הדעת המקצועית שלו באשר לדרך הנכונה לפעול.

    למידע נוסף וייעוץ מקצועי מוזמנים לחייג 03-6116299

    מתי בעצם צריך לפנות אל עורך דין הונאה ומרמה?

    כל בני האדם באשר הם צריכים לפעול על פי החוק ותוך כדי מתן וקבלת הזדמנויות שוות בכל תחום מתחומי החיים ובכל יום ושעה. אל עורך דין הונאה ומרמה צריך לפנות במידה ומתעורר החשד שפעולה זו או אחרת או החלטה מסוימת התקבלו והתבצעו ללא הליך תקין, שקוף או חוקי. כאשר ההתנהלות מול אנשים אינה תקינה מתוך ידיעה – הרי שיהיה מדובר בהונאה וצריך יהיה להבין מה התועלת שקיבל או ניכס לעצמו מבצע העבירה. במידה ולא בטוחים או שלא מבינים מה בדיוק קרה חשוב לקבל ייעוץ מעורך דין שיבין לעומק את העניין וימליץ על דרך פעולה נכונה.

     

    החשיבות של קבלת ייעוץ משפטי פרטני מעורך דין הונאה ומרמה

    מכיוון שמקרים של הונאה ו/או מרמה יבוצעו תוך כדי הפעלת מניפולציות או התנהלות ערמומית לא יהיה פשוט להוכיח אותם ובדיוק מהסיבה הזאת צריך יהיה לפנות אל עורך דין הונאה ומרמה שיוכל לסייע ולהבין בדיוק האם אכן מדובר במקרה שכזה או שלא. מהסיבה הזאת חשוב וכדאי שלא להתעכב אלא לפעול כמה שיותר מהר ולקבל את הייעוץ הדרוש, כמו גם את דרך ההתנהלות הנכונה והמתאימה ביותר. עורך הדין יידע להכווין כל לקוח בנפרד על פי הנסיבות.

    במשרד עו"ד כהן סטרשנוב עוסקים במשפט הפלילי ובין היתר מסייעים גם במקרים של מרמה והונאה. זו הכתובת שלכם לקבל ייעוץ ומידע.

    למידע נוסף וייעוץ מקצועי מוזמנים לחייג 03-6116299

    הונאה ומרמה

    הנושא של עבירות פליליות הוא נושא רחב ומגוון ויש הרבה מה לדעת לגביו כדי לדעת מתי זה הזמן הנכון שבו צריך לפנות אל עורך דין שעוסק בנושאים אלה. יש עורכי דין שמספיק לפנות אליהם לצורך קבלת מידע וייעוץ פרטני ויש כאלה שיהיה צורך לקבל מהם שירותים מתמשכים כמו ייצוג מלא בהליך משפטי. עבירות כמו הונאה ומרמה נחשבות לחמורות במיוחד, שכן יש בהן משום ניצול של אנשים כדי להשיג טובות הנאה כאלה ואחרות בצורה לא הוגנת ותוך כדי התנהגות שלא בתום לב. במידה ולא יודעים או לא בטוחים אם אכן זה מה שקרה הייעוץ יהיה חשוב שבעתיים.

    עבירות הונאה ומרמה

    מה עושים כשחושדים בעבירות כמו הונאה ומרמה?

    אדם זה או אחר יכול פתאום לתפוס את עצמו ולהבין שקרה מקרה שבו מישהו אחר התנהג אליו שלא כשורה, שיקר לו או הציג בפניו מצג לא נכון של אירוע או מקרה. על בסיס מצג שווא זה יתכן שהתקבלו החלטות או אפילו שולמו כספים וצריך יהיה לבחון האם מדובר בעבירות כמו הונאה ומרמה או שלא. עבירות אלה תהיינה מאופיינות בחוסר תום לב וכאמור בפעולות רמאות של ממש ומדובר בעבירות פליליות לכל דבר ועניין. חשוב לפנות כמה שיותר מהר אל עורך דין שעוסק בנושאים אלה על מנת לקבל ממנו ייעוץ פרטני, שכן יתכן שמדובר ברמאות סדרתית שיש לה עוד קורבנות.

     

    המקום הלא נעים של להיות קורבן לעבירות הונאה ומרמה

    אין זה נעים להבין שקרה מקרה של הונאה ומרמה. אף אדם לא רוצה לדעת שנפל קורבן ולכן חשוב להיות מודעים ולשים לב לכל עניין שמתעורר. גם אם קרה מקרה כזה וזה כבר ברור לגמרי – חשוב שלא להתעכב עם הפנייה אל עורך דין פלילי שעוסק בנושאים אלה על מנת לקבל ייעוץ פרטני וכך לדעת בדיוק מה לעשות ואיך יהיה הכי נכון וכדאי לפעול.

    נפלתם קורבן למעשה מרמה או הונאה? פנו בדחיפות למשרד עו"ד כהן סטרשנוב וקבלו את כל הייעוץ הפרטני המתאים למקרה שלכם. למידע נוסף וייעוץ מקצועי מוזמנים לחייג 03-6116299

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      03-6116299 WhatsApp
      קידום עורכי דין קידום עורכי דין