ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מרמה והפרת אמונים

    שוחד מרמה והפרת אמונים

    מתן וקבלת שוחד או כל מצב של מרמה והפרת אמון נחשבים למעשים חמורים מאד שגורמים לכך שהחברה הכללית לא תהווה מארג אנושי וחברתי כפי שהיא רוצה וצריכה במדינה מתוקנת. כל אדם רוצה לדעת שהוא שווה בפני החוק והוא רוצה לסמוך על נבחרי הציבור או על נושאי התפקידים שהם עושים את העבודה שלהם מתוך מסירות לאוכלוסייה ומתוך אובייקטיביות ומקצועיות בלבד. לא בכדי עבירות של שוחד מרמה והפרת אמונים נחשבות לחמורות מאד ועבור לא מעט נושאי תפקידים מדובר במלכודת, שכן גם אם הכוונות שלהם טהורות לפעמים הם מוצאים את עצמם בכל זאת נופלים קורבן לעבירות אלה.
    למידע נוסף וייעוץ מקצועי מוזמנים לחייג 03-6116299

     

    המשמעות של עבירות שוחד מרמה והפרת אמונים

    כאמור, לקיחת שוחד או ניסיון לתת שוחד לאדם אחר תמורת טובות הנאה כאלה ואחרות מבדילות בין האזרחים והופכות פעולות שונות במרחב הציבורי לכאלה שאין ביניהן שוויוניות. פעולות או החלטות צריכות להתבצע ולהתקבל על בסיס מקצועי, כדאי או ראוי ולא לקבל העדפה בשל כספים שעוברים ידיים שלא לצורך וכאמור שלא על פי החוק. זו המשמעות של עבירות שוחד מרמה והפרת אמונים ולכן חשוב מאד לעקור את התופעה מן השורש ולוודא שאכן כלל האזרחים במדינה מקבלים בדיוק את אותו היחס בכל תחום או נושא שהוא. בתי המשפט רואים בחומרה רבה עבירות אלה ולכן חשוב לנהוג על פי החוק.

    שוחד מרמה והפרת אמונים

    מה עושים במקרים של עבירות שוחד מרמה והפרת אמונים?

    מי שנתקל בניסיון להציע לו שוחד או שנפל קורבן למרמה והפרת אמונים צריך לפנות אל עורך דין שמכיר את התחום ויידע לייעץ איך יהיה הכי נכון לפעול. עבירות שוחד מרמה והפרת אמונים נחשבות למורכבות להתעסק איתן מבחינה משפטית בשל הקושי הרב של הוכחת הטענות ולכך חשוב לפנות לעורך דין שמכיר את התחום, שיש לו ניסיון רב בו ויידע בדיוק מה לבדוק ואיך על מנת לאשר את הטענות או להפריך אותן.

    עורכי הדין במשרד כהן סטרשנוב עוסקים בין היתר גם בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים ומומלץ ליצור קשר ולהגיע לפגישה אישית וייעוץ.למידע נוסף וייעוץ מקצועי מוזמנים לחייג 03-6116299

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      03-6116299 WhatsApp
      קידום עורכי דין קידום עורכי דין